MELITTA® SERVICE

Eén en al oor voor uw vragen

 

Uitstekende garantieservice

Indien er een probleem is met uw espressomachine, raden wij u aan om contact op te nemen met onze dienst na verkoop.

U bereikt ons eenvoudig:

        -  Via e-mail: info@melitta.be

        -  Telefonisch via het hotline-nummer: +32 9/331.52.30

        -  Oproepen worden beantwoord van maandag tot en met vrijdag, van 9.00u tot 15.00u

Indien het probleem niet telefonisch kan worden verholpen, wordt een afspraak gemaakt voor herstelling.

Binnen garantie:

Op de Melitta® volautomatische espressomachines geldt een garantietermijn van 24 maanden (Europese wettelijke garantie gewaarborgd door de Richtlijn 1999/44/EG). Deze garantie omvat alle aanspraken op grond van fabrieksfouten.
De Melitta® volautomatische espressomachines worden gratis hersteld gedurende de garantieperiode(*). Indien het toestel bij een door Melitta® erkende (internet)winkel werd gekocht, geldt bovendien de extra service (herstelling aan huis).

(*) opgelet:

1) Zelfs binnen de garantieperiode zal bij een gebruikersfout of bij nalatig onderhoud (en dus geen fabrieksfout) een bedrag van €175 (incl. BTW) worden aangerekend.

2) Indien het toestel werd aangekocht buiten de Benelux of bij een niet erkende Melitta-dealer, dan worden de verzendkosten ervan of de verplaatsingskosten van de technieker niet door Melitta gedekt.

De uitgebreide garantievoorwaarden vindt u hier

 

Buiten garantie:

Ná de garantieperiode kan uw toestel nog steeds worden hersteld. De kost voor herstelling valt dan voor uw rekening. Deze kosten bevatten de onderzoeks-, herstel- en transportkosten. Er wordt 3 maanden garantie verleend op deze herstelling (dezelfde klacht, hetzelfde onderdeel).

Meer informatie en veelgestelde vragen vindt u hier