MELITTA® SERVICE

Eén en al oor voor uw vragen

 

Uitstekende garantieservice

Voor onze filterkoffiezetters geldt een garantietermijn van 24 maanden (Europese wettelijke garantie gewaarborgd door de Richtlijn 1999/44/EG). Deze garantie omvat alle aanspraken op grond van fabricagefouten, geen gebruikersfouten. De uitgebreide garantievoorwaarden vindt u hier


Voor de volgende toestellen bieden we u echter een langere garantietermijn:

  • AromaFresh: 3 jaar garantie
  • Aroma Elegance: 3 jaar garantie
  • Aroma Elegance Therm: 3 jaar garantie
  • Aroma Elegance DeLuxe: 5 jaar garantie
  • Aroma Elegance Therm DeLuxe: 5 jaar garantie
  • Aroma Signature: 5 jaar garantie
  • Aroma Signature Deluxe: 5 jaar garantie

Indien u vragen heeft over uw Melitta koffiezetapparaat  of er zich een probleem voordoet:
Neemt u contact op met de winkel waar u het toestel kocht. 

  • Tijdens de garantieperiode van 2 jaar helpt de winkelier u verder. 
  • Ná de garantieperiode van 2 jaar is er geen service. 

U bereikt ons eenvoudig:

- Via e-mail: info@melitta.be

- Telefonisch via het hotline nummer: +32 9/331.52.30

- Oproepen worden beantwoord van maandag tot vrijdag, van 9.00u tot 15.00u